Kan ik met deze abonnement ook WhatsAppen zonder dat ik de Internet Bellen BloX abonnement erbij neem of moet dit?

Ik kwam deze abonnement tegen op the phone house:

http://www.phonehouse.nl/abonnement/samsung/galaxysii/vodafone-bel-sms-websmart/100/1jaar/?icmp=100001_sii_vod

Ik vond hem goedkoop vergeleken met andere abonnementen dus ik wil hem waarschijnlijk kopen, maar bij de prijs eronder staat er het volgende bij overige bundels:

Internet Bellen BloX (€ 15.00) € 15.00 p/mnd en als je op het vraagteken ernaast klikt staat er:

"Voor € 15,- p/m kan je gebruik maken van VoIP, SMSoIP en MoIP diensten zoals Skype en WhatsApp."

Maar ik kan toch gewoon Wappen zonder die abonnement erbij te nemen? want dat gaat toch gewoon via mijn 1GB bundel die erbij zit begrepen?

P.S. is deze actie nou werkelijk zo goedkoop? want eronder staat dat ik hem los kan kopen voor: €549,- terwijl als ik deze abbo neem ik na 1 jaar uitkom op: €425 + aansluitingskosten: €455,-

Ik hoop graag z.s.m. van jullie te horen en alvast heel erg bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit*

Antwoorden (1)

Ik heb even je link gekeken en volgens mij klopt het helemaal hoor, zoals je zelf redeneert. Met Whatsapp gebruik je geen Voip-dienst (bellen via internet), het is een soort chat-programmatje. Heb je dus die aparte Bellen Blox helemaal niet voor nodig.

Trouwens, ik heb ook Skype op mijn GS2 en dat gaat prima uit de 1 Gb databundel die bij mijn abonnement zit (bij T-Mobile). Dus als Vodafone je daar een extra bundel voor wil aansmeren, zijn ze je gewoon onnodig op kosten aan het jagen.

Toegevoegd na 6 minuten:
Overigens lijkt me de aanbieding voor de rest wel redelijk goedkoop. Ik heb eerlijk gezegd zelf een beetje spijt van mijn abonnement: iSmart 300 (300 minuten of sms), 24 maanden x 42.50, 1e 3 maanden gratis, totaal: € 892,50. Dat is dus echt belachelijk veel! Bij 'jouw' actie heb je in ieder geval nog onbeperkt sms - tenminste, zo staat het er.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, ja maar waarschijnlijk heb jij hem ook paar maanden eerder gekocht? Want volgens mij komt binnenkort de S3 uit dus proberen ze deze nog veel te verkopen. Ik ga morgen even langs de PhoneHouse en ga ik het nog even checken, en dan kies ik deze ook als beste antwoord gelijk. Echt bedankt!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem nu ruim een half jaar. Mijn abo liep af in november en ik kon 3 maanden daarvoor al een nieuw afsluiten. Dus dat was wel gaaf :) Geen idee of de S3 binnenkort al uitkomt. Maar dat maakt voor mij ook niet zo veel uit, want ik heb de mijne al geflasht en er Android 4.0 op gezet. (Die wordt Ice Cream Sandwich genoemd. Origineel stond er 2.3 op, dat is Gingerbread.) Ik ben wel nog steeds ont-zet-tend blij met de GS2 hoor! Het is het beste toestel wat ik ooit heb gehad! Dus als je 'm gaat kopen: veel plezier ermee!