is de HTC wildfire S klein?

ik ben me oude Samsung galaxy gio verloren...

dus ik zat wat te surven op internet en zag de HTC wildfire S!
alleen vroeg ik me af: is hij kleiner/veel kleiner dan de designer?

Toegevoegd na 3 minuten:
en hoeveel kleiner?
is het zon mini telefoon?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Ik heb zelf een htc wildfire s, top telefoon alleen weinig geheugen op de telefoon zelf, samsung galaxy gio is wat groter als de wildfire s die is redelijk aan de kleine kan maar een top telefoon echt waar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoeveel cm bij hoeveel cm is hij ongeveer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels een iPhone 3G 16gb gekocht.... Ik vond hem tog te klein...
Ik zou de wildfire s helemaal niet kopen, hij lekt verschrikkelijk door zijn trage processor, en heeft altijd te weinig geheugen. Echt, als je op internet maar iets te veel doet, kan hij het niet meer aan, en crasht hij. Erg vervelend. Verder is hij echt te klein, vooral het scherm, internetten gaat echt niet lekker, en app's kan je ook wel vergeten want hij is overal te slecht voor, en draait er bijna geen. (zeker geen games) helaas eigen ervaring, je kan beter een Samsung galaxy ace kopen voor 200 euro.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is trouwens bij kijkshop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb zelf een wildfire S en vind het een topmobiel.
Ik heb geen last van jou benoemde minpunten?
Het gaat er denk ik om hoeveel apps je erop zet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou je mobiel zelf verkloot hebben als je al deze symptonen hebt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ok.... High end smartphones zijn ook meer iets voor mij, en niet zo'n low end als de wildfire s
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Inmiddels een iPhone 3G 16gb gekocht.... Ik vond hem tog te klein...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beter toch?? Sowieso werkt een iPhone al beter, omdat deze een groter scherm heeft.
hij lijkt niet zo groot maar de randen eromheen zijn dun dus dan is het scherm nog best groot>