Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

levensduur Accu Batterij Origineel Sony Ericsson BST-33 Li-Polymer 900 mAh?

Ik zou graag willen weten hoe lang de Accu Batterij Origineel Sony Ericsson BST-33 Li-Polymer 900 mAh op standby kan blijven staan in een sony ericsson w705.

En als ik een Accu Batterij Origineel Sony Ericsson BST-33 Li-Polymer 900 mAh oplaad en ik deze niet in mijn gsm plaats of deze dan ook vol blijft of loopt hij dan langzaam leeg.

Ga namelijk een trekking maken en wil graag reserve accu meenemen. Maar mijn gsm zal voornamelijk maar eens in de 3 dagen aangezet worden voor smsjes te ontvangen en versturen. En de andere accu zal dus in mijn tas zitten tot mijn eerste accu leeg is...

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
818
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat soort waardes kan je beter even zelf testen ipv een waarde over te nemen van een website. Zeker als je accu al ouder is. Accu's lopen wel langzaam aan leeg maar een paar weken/maanden blijven ze wel bruikbaar.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Lijkt mij beter om een ladder op zonne-energie mee te nemen. Zo bent u zeker nooit zonder GSM te vallen. Deze toestellen kosten tss de € 20 en € 40 maar kunnen voor veel meer gebruikt worden dan alleen uw mobieltje.
Goede reis en veilig terug thuis.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedankt voor je antwoord maar helaas werkt dit niet. Heb zo een ding maar dan moet je echt heel veel zon hebben om de gsm op te laden... En schotland is neit echt een land met veel zon haha...

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding