Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

samsung ondersteunende tekenset bij het schrijven van een tekst bericht, hoe is dit te wijzigen?

ik heb een samsung wave 723 waarbij het typen van een bericht alleen nog maar met een 'ondersteunde tekenset' gaat. dit houd in dat ik de woorden die ik naar iemand wil sturen alleen nog maar getekend in een bericht kan krijgen,
uitgezonderd door het schuin houden van de telefoon, waar het gewone toetsenbord wel verschijnt.

hoe kan ik de toetsenbord instelling weer zo wijzigen dat ik met een normaal abc alfabet een bericht kan schrijven??

heb al vanalles in de instellingen geprobeerd, maar nog niets effectiefs gevonden (helaas) ,, zou iemand het weten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
695

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Beste,

Wij adviseren jou om in het SMS invoerscherm het icoontje met het wereldbolletje ingedrukt te houden. Jij kunt dan vervolgens de optie 'Voorspellende tekst' uitzetten.

Sander
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding