samsung ondersteunende tekenset bij het schrijven van een tekst bericht, hoe is dit te wijzigen?

ik heb een samsung wave 723 waarbij het typen van een bericht alleen nog maar met een 'ondersteunde tekenset' gaat. dit houd in dat ik de woorden die ik naar iemand wil sturen alleen nog maar getekend in een bericht kan krijgen,
uitgezonderd door het schuin houden van de telefoon, waar het gewone toetsenbord wel verschijnt.

hoe kan ik de toetsenbord instelling weer zo wijzigen dat ik met een normaal abc alfabet een bericht kan schrijven??

heb al vanalles in de instellingen geprobeerd, maar nog niets effectiefs gevonden (helaas) ,, zou iemand het weten??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Beste,

Wij adviseren jou om in het SMS invoerscherm het icoontje met het wereldbolletje ingedrukt te houden. Jij kunt dan vervolgens de optie 'Voorspellende tekst' uitzetten.

Sander
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl