Gratis Samsung Galaxy S2 bij KPN?

Bij KPN is er nu een actie waarbij je je abonnement op je nieuwe telefoon de eerste drie maanden kosteloos kan aanpassen (Zorgeloos Wennen aan MB's).

http://www.kpn.com/mobiel/alle-telefoons/Samsung-Galaxy-S-II.prod?sku=977641&SpeechSubscriptionSku=980281

Nu is het zo dat je de telefoon zelf vanaf het abonnement 350 min/sms (of meer) gratis krijgt. Ik heb echter niet zo'n groot abonnement nodig.

Kan ik de Galaxy S2 gratis krijgen door eerst een groot abonnement te pakken en deze na drie maanden bij te stellen naar een kleiner abonnement (bijv. 200 min/sms)? Er staat niks over in de actievoorwaarden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dit kan niet!
Je zal als je dit wilt doen na die 3 maanden bijbetalen (zo'n 150euro ongeveer).
En trouwens, KPN zou niet zo'n grote gat in hun aanbod hebben.