mijn blackberry curve 8520 is vandaag in de wc gevallen en de toetsen doen het niet meer wat kan ik hier aan doen?

mijn blackberry curve 8520 was vandaag in het toilet gevallen en nu wil hij nog wel aan maar verder niks als ik hem wil ontgrendelen doet de knop het niet en de toetsen reageren ook niet wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

uit elkaar halen en op de verwarming laten drogen!
maar ik wens je veel sucses!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een dag of twee ongeveer!

Andere antwoorden (2)

even zo veel als je kan uit elkaar halen, en even op de verwarming leggen.

Na een paar uurtjes zou die het, hopelijk voor jou wel weer doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Even de BB een nacht in een bak met rijst leggen. Rijst neemt vocht op.