Hoe kan ik de sms-instellingen weer normaal maken ?

Heb de telefoon al gereset. Heb alle knopjes al geprobeerd en de instellingen doorlopen, kan het nergens vinden...

Als ik wil typen: 'Ik eet zometeen een kaasbroodje' maakt mijn telefoon er automatisch van: "Ik ét zometén én kásbródje'.

Als ik na de e op pijltje klik en dan weer op de e, dan staat er wel ee, maar ik ben nu al gewend om gewoon hele woorden achter elkaar te kunnen typen, en om 1 of andere duistere reden doet hij het nu niet meer .. dit is zwaar irritant. Hoop dat iemand de oplossing weet!!

Het betreft een Samsung B3410

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Zie pag 30 van de handleiding: Tekst invoeren Met het aanraakscherm of het QWERTY toetsenbord van uw telefoon, kunt u tekst invoeren en berichten of notities maken. Tekst ingeven met het virtuele toetsenbord Wanneer u het tekstinvoerveld opent, wordt het virtuele toetsenbord weergegeven. • Selecteer T9 om te gaan tussen de T9- en de ABC-stand. Afhankelijk van het land is het ook mogelijk een invoerstand weer te geven voor uw taal. • Selecteer Abc of T9Ab om te gaan tussen hoofdletters en kleine letters of om naar de cijferstand te gaan. • Selecteer @om naar de symboolstand te gaan. • Selecteer NL om de invoertaal te wijzigen.

Bronnen:
http://www.samsung.com/nl/support/model/GT...

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100