Hoe kan ik de sms-instellingen weer normaal maken ?

Heb de telefoon al gereset. Heb alle knopjes al geprobeerd en de instellingen doorlopen, kan het nergens vinden...

Als ik wil typen: 'Ik eet zometeen een kaasbroodje' maakt mijn telefoon er automatisch van: "Ik ét zometén én kásbródje'.

Als ik na de e op pijltje klik en dan weer op de e, dan staat er wel ee, maar ik ben nu al gewend om gewoon hele woorden achter elkaar te kunnen typen, en om 1 of andere duistere reden doet hij het nu niet meer .. dit is zwaar irritant. Hoop dat iemand de oplossing weet!!

Het betreft een Samsung B3410

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaaaa!! Dat was het!! Hij stond op Italiaans! (Vraag me niet waarom) Bedankt!

Het beste antwoord

Zie pag 30 van de handleiding:

Tekst invoeren
Met het aanraakscherm of het QWERTY toetsenbord
van uw telefoon, kunt u tekst
invoeren en berichten of notities maken.

Tekst ingeven met het virtuele toetsenbord
Wanneer u het tekstinvoerveld opent, wordt het
virtuele toetsenbord weergegeven.
• Selecteer T9 om te gaan tussen de T9- en de
ABC-stand. Afhankelijk van het land is het ook
mogelijk een invoerstand weer te geven voor
uw taal.
• Selecteer Abc of T9Ab om te gaan tussen
hoofdletters en kleine letters of om naar de
cijferstand te gaan.
• Selecteer @om naar de symboolstand te
gaan.
• Selecteer NL om de invoertaal te wijzigen.