Beschikt de samsung galaxy note N7000 over WIFI? Waarom moet ik dit toestel aanschaffen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Beschikt inderdaad wifi
Wat je moet doen is op http://www.gsminfo.nl/mobiele-telefoons jou telefoon vergelijke met een andere je krijgt hier een mooi overzicht met wat de verschillen zijn tussen de telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Jazeker, je kunt gebruik maken van wifi mits er een internet punt in de buurt is. Dus draadloos thuis of bijv in de mac of op kantoor. Daar waar geen draadloos internetpunt is zit je niet op internet of je maakt dan gebruik van je internetbundel?

Waarom aanschaffen? Het is maar net wat je zelf wilt. Over het algemeen zijn samsung telefoons prettige en betrouwbare toestellen. De note is alleen wel aan de grote kant. Maar het is dus maar net wat jij prettig vindt en wilt hebben. Kijk eens naar de specificaties en kijk daarbij of de telefoon beschikt over de eigenschappen die voor jou een vereiste zijn!