Is mijn iphone 4 16gb simlock vrij?

Ik heb een iphone gekocht en ik wil weten of die simlock vrij is,

hij werkt met mijn vodafone kaart,

Is die dan simlock vrij?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

je kan of er een andere sim in kan van een andere provider en zo ja dan is je iphone simlockvrij en kan het niet dan zit er een simlock op

Toegevoegd na 5 minuten:
je kan kijken of er een andere sim in kan van een andere provider en zo ja dan is je iphone simlockvrij en kan het niet dan zit er een simlock op de eerste tekst zat een typefout in vandaar even opnieuw maar getypt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke maar als ik niemand ken die een micro simkaart heeft van een andere provider?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is idd dan moeilijk ja dan kan je waar je de gsm gekocht heb het navragen of er een simlock op zit die moeten het weten of er een simlock op zit en als je hem bij vodafone heb gekocht icm een abonnement dan kan je het aan vodafone vragen of ze bellen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat is ook zeker een optie een goeie van je alkmaarnl maar of elke willekeurige telecomwinkel dat doet durf ik niet met zekerheid te zeggen maar het is zeker te proberen