Hoe kom ik op mijn samsung galaxy s op de volledige (dus niet de mobiele versie) van hyves?

Als ik via mijn browser op mijn samsung naar de hyves pagina ga dan kom ik direct op de mobiele versie terecht.
Maar ik wil naar de volledige versie van van de site hyves,en niet de mobiele versie daarvan.
Wat ik ook doe ik kom constant terecht op de mobiele site.
Als ik de url handmatig invoer,dus www.hyves.nl dan wordt ik direct doorgelinkt naar de mobiele site (er komt dan hybrid achter te staan.)
Ik vind dit persoonlijk best irritant.
Wie kan mij helpen,hoe kom ik op de normale website van hyves?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Als het goed is, staat er op de mobiele versie een link naar de volledige versie.

Maar je kunt ook direct naar http://www.hyves.nl/?showMainSite=true gaan.
bamibal