heeft iemand ervaring met gsmtopdeal.nl?

ik zag op gsmtopdeal.nl leuke aanbiedingen voor abonnemmenten, heeft iemand ervaring met deze site?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je kan beter naar een gewone nederlandse provider gaan die ergens is gevestigd. t-mobile ofzo. denk ik want lijkt me veiliger

Antwoorden (2)

Jazeker goed bedrijf ik heb daar een iPhone besteld en hij is geleverd. Bel maar t-mobile op die weten er meer van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jazeker, ik heb goede ervaringen met dit bedrijf, heb er 3 maanden terug een samsung 3050 besteld. Het hele proces,, dus surfen, betaling en mailing over levering heb ik als positief ervaren.