Kan iemand mij advies geven over een sim only abonnement?

Ik heb een uurtje geleden mijn abonnement bij vodafone verlengd (via de telefoon). Heb gekozen voor een sim only 180 belminuten + web abonnement (1-jaar). De eerste 5 maanden moet ik 11,98 betalen en daarna 23,95. Maar nu ik zie dat het maar tot 250 mb gaat. Ik heb hier verder geen verstand van. Mij lijkt het best weinig. Ik keek net op de site van Telfort en bij hun kreeg je gewoon 1 gb voor 17,85 per maand + 200 belminuten + 25 smsjes

Is het beter om mijn bestelling te annuleren? Volgens mij kan het binnen 7 dagen (?)

Weten jullie wat de beste sim-only + web abonnement is voor een iphone 4 (dus veel MB en ook goedkoop)? Ik denk dat ik best vaak buiten ga internetten.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

IK zou een nieuw abonnement nemen en hem dus annuleren.

Kijk anders hier even http://www.typhone.nl/?utm_src=00008|gaz_sim_only_h|h_sim_only_internet|sim%20only%20internet&gclid=CITtubaFsq0CFQeIDgod7gn_mg#sim-onlyPlaceHolder

Of hier http://www.sizz.nl/shop/sim-only/?gclid=CPXWrI-Gsq0CFQMn3godRlI9mw

Veel succes er mee

Toegevoegd na 1 minuut:
Je kan ook goed even zelf zoeken want dit was alleen wat ik even snel voor je vond.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik heb voor een paar maanden terug een nieuw abonnement afgesloten bij bij GSM-Topdeal.
Een 2 jarig abonnement (T-Mobile) 125 belminuten 25 smsjes en ....onbeperkt Internet voor €15,95 in de maand 2 jaar lang. Bovendien een Samsung Galaxy Ace voor € 23,00
(dus bijna gratis) er bij. Ik zou dus zeggen ga ook eens naar deze site kijken de service is uitstekend. Ik gebruik bijna geen sms omdat ik whatsapp heb gedownload en dat dus gebruik met diegenen die dat ook hebben en dat is gratis. Zelfs foto's versturen naar elkaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit abonnement is wel vrij duur. Ik zou een vergelijkingssite als kiesmobiel.nl gebruiken om te kijken welk abonnement het beste aansluit bij jouw behoeften.
Op kiesmobiel.nl kun je sim-only abonnementen vergelijken met databundels. Als je bijv. 200 min. en 1GB data wilt ben je het beste uit met Youfone of telfort (zie tweede link) afhankelijk van de internetsnelheid die je wilt hebben.
Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou hem annuleren, en voor telfort of youfone gaan, deze hebben inderdaad ruimere webbundels.