Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik gebruik met mijn mobiel internet via eigen netwerk via Wifi. Als ik dan De app maps gebruikt dan kost het me beltegoed klopt dat?

Als ik het niet meer ga gebruiken gaat het dan niet meer van mijn beltegoed af?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
706

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Als je via WiFi maps gaat bekijken dan gaat je beltegoed niet weg. Tenzij de app die je gebruikt alleen via 3G werkt. Dan gaat er wel beltegoed af. Dit moet je bekijken via de opties. menu van Maps
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het is meestal wel handig als je het type telefoon erbij vermeld, dat maakt het wat makkelijker voor iedereen.

als je internet via wifi dan kost het je geen beltegoed, ben je buiten het gebied van wifi en heb je 3g aanstaan, dan kost het je wel geld.

ik weet niet over wat voor "maps" het gaat, als het bijv google maps is dan kost het je sowieso 3g omdat hij de hele kaart moet ophalen.

maar bijvoorbeeld nokia maps heeft geen 3g nodig omdat je kaart op je telefoon staat

verbinden met gps kost geen beltegoed

verbinden met agps alleen als je het niet via wifi doet
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zet het mobiele data verkeer via 3g anders even uit voordat he maps gebruikt. Dan weet je zeker dat alles via wifi gaat.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding