Ik krijg een Android, maar heb nu een Blackberry. Het abonnement loopt nog tot augustus. Wat kan ik doen?

Ik wil graag het abonnement laten omzetten naar een htc-abonnement als dat kan tot augustus, ik wil het niet afkopen. Ik zit trouwens bij T-Mobile.
Heb op de site gekeken maar vond niet echt een goed antwoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Met een telefoonmaatschappij sluit je een contract af van een bepaalde tijd. Misschien dat je ze kan bellen en vragen of ze het stop kunnen zetten, maar de kans is klein. Je sluit een contract af en dat staat bijna voor 100% vast. Uitgezonderd wanneer het bedrijf failliet gaat o.id.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan met een Blackberry internet bundel gewoon internetten op een telefoon die draait op Android. Alleen betaal je nog wel voor die BB diensten bundel.