Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

HTC HD mini wil niet op internet, hoe ?

ik heb dit toestel, het was eerst helemaal niet toegankelijk omdat het vodafone was. er is toen wat gereset en ik kan nu -geloof ik - op internet. maar het instellen van mailverkeer (handmatig of automatisch) wil niet lukken. hoe kan ik naar fabrieksinstellingen>? of is harde reset beter?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
608

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

In de handleiding van je toestel staat op blz. 70 het volgende.
Uw Internet e-mailaccount toevoegen.
In het tabblad Mail kunt u e-mail ontvangen van en verzenden via uw webmail of andere accounts, met POP3 of IMAP.
1. Op het Beginscherm gaat u naar het tabblad Mail.
2. Als dit de eerste keer is dat u een e-mailaccount instelt, tikt u op de grote afbeelding van e-mail in het midden van het scherm of op Account toevoegen onderaan het scherm. Tik anders op Menu > Account toevoegen.
3. Op het volgende scherm selecteert u een e-mailprovider.
Wanneer uw e-mailprovider niet in de lijst staat, tikt u op Andere.
4. Voer uw e-mailadres en wachtwoord in en tik vervolgens op Volgende.
5. Typ uw naam en de weergavenaam voor de account en tik op Volgende.
Als het type e-mailaccount dat u wilt instellen niet in de
database van de telefoon staat, wordt u in de volgende schermen gevraagd meer details in te voeren zoals de instellingen van de inkomende en uitgaande e-mailserver. Vraag deze instellingen op bij uw e-mailprovider.
6. Als u wilt dat uw telefoon automatisch op vaste intervallen uw e-mailberichten verzendt en ontvangen e-mail downloadt, klikt u in het keuzevakje E-mail automatisch verzenden en ontvangen en kiest u de gewenste tijdsinterval.
7. Tik op Gereed.

De handleiding vind je op
http://www.portablegear.nl/handleidingen/HTC_HD-mini.htm

Toegevoegd na 9 minuten:
Je bent al je gegevens kwijt als een harde reset uitvoert. Het wordt aanbevolen om eerst je telefoon te synchroniseren met je computer om een back-up te kunnen maken van je telefoon. Het geven van een harde reset om je mail te kunnen instellen lijkt me géén goed idee! Kijk nog eens naar de instellingen van je mail.

Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding