Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom krijg ik wel nieuwe berichten op BB maar zie ik ze niet? zie toelichting

Ik kreeg altijd mail op mijn Blackberry. Die kon ik lezen onder een icoontje van een envelopje. Maar nu.. Nu krijg ik wel op mijn display te zien dat ik nieuwe mail heb, maar ze staan niet meer in dit mapje. Ik heb me al afgemeld en opnieuw aangemeld, ik heb in me menu zitten klooien maar kom er niet uit! Nu heb ik al 21 mail. Wel al gezien op de computer maar het aantal blijft staan, ik kan ze namelijk niet meer zien of verwijderen op me bb. Weet iemand wat ik hier aan kan doen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Er staat dus een envelopje bovenin mijn beeldscherm met het aantal mail dat ik heb. Alleen zodra ik deze wil kijken in mijn menu dan kan ik ze nergens zien/vinden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
466

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Ik gok dat je mail programma niet je inbox opent maar bijvoorbeeld spam, of een andere map waar de niet gelezen mails dus niet instaan.

Open je mail programma, open de filter (via opties of het icoontje dat op een trechtertje lijkt.), en vink inbox aan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding