Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zet ik mijn wifi goed uit?

wanneer ik thuis wifi gebruik gaat na die tijd wanneer ik buiten bereik van mijn wifi ben beltegoed eraf, terwijl ik geen internet gebruik.. hoe moet ik dat goed instellen?

Toegevoegd na 11 minuten:
Een samsung galaxy mini

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
797

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

het geld gaat er niet af door de wifi,
Maar de 3g internet,
Als je het over je mobiel hebt kun je 3g bij instellingen uit zetten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoals diedje1996 al aangaf zit er een verschil tussen WiFi en mobiel internet.
WiFi gaat via bijvoorbeeld je thuisnetwerk en brengt geen directe kosten me zich mee.
Mobiel internet zoals 3G gaat echter van je prepaid-tegoed af. Als je een abbonnement hebt, gaat het van je abbonnement af. Sommige abonnementen zijn inclusief mobiele data. Bij deze abonnementen neemt mobiel datagebruik geen extra kosten met zich mee.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op je telefoon zitten als het goed is onder
Setting
Draadloos en netwerken
Mobiele netwerken
de volgende opties die je aan/uit kunt zetten.

• Pakketgegevens gebruiken: Hiermee kunt u instellen of
u gegevensnetwerken met packet switching wilt toestaan
voor netwerkservices.

• Roaming: Hiermee kunt u instellen dat het toestel met een
ander netwerk verbinding maakt wanneer u buiten bereik
van uw eigen netwerk bent (‘roaming’).

Zet je de pakketgegevens uit dan maakt je telefoon geen gebruik meer van het 3G netwerk als je buiten bereik bent van het WIFI acces punt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je geeft aan dat je geen internet gebruikt maar dat wil niet zeggen dat je telefoon geen dataverkeer meer heeft dat kan oa liggen aan: - email ingesteld op je telefoon een aangegeven dat er op geregelde tijden de telefoon moet controleren of er nieuwe email is. - de optie aanstaan dat de telefoon naar updates moet zoeken van je geinstalleerde applicaties via pakketgegevens. etc.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding