Welke soort mobiel is goed voor mij?lees omschrijving.

Ik ben binnenkort jarig en ik wel een nieuwe mobiel(heb nu een oude van 3 jaar) Ik doe voor de rest niet heel veel met mijn mobiel vooral smsen en ik denk dat ik rond de 7 euro per maand aan beltegoed uitgeef. Ik wil wel graag een mobiel met internet en het lijkt me ook leuk om apps ofzo als twitter en whatsapp te hebben. Touchscreen lijkt me wel handig maar hoeft niet. Ik hoef geen duur abo ofzo want ik denk dat ik niet veel geld aan bellen, smsen en eventuel internet besteed ook kan ik me goed inhouden met geld uitbesteden. Het liefst niet een te dure, want ik denk niet dat mijn ouders dat willen uitbesteden.... Merk boeit me niet als die maar goed en handig is.Alvast heel veel bedankt ik vind het, het handigste als je met een naam komt:)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk dat het hoe dan ook boven de 7 euro per maand word met jou eisen.. ik denk rond de 20/25 euro
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk telfort altijd goedkoop

Antwoorden (3)

Ik denk dat deze abonnement wel aan je eisen voldoet. De prijs is inclusief internet & de toestel heeft ook een qwerty toetsenbord :)

http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/Sony-Ericsson-TXT-belsms15-int.asp
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar eens op nieuwe mobiel.nl.
Daar kun je precies aangeven wat je zoekt, en binnen welk budget dat moet vallen.

Nou, een naam dan: nokia c3.
Maar er is natuurlijk veel meer keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel ik ga dadelijk op die site kijken!
De galaxy y is heel goedkoop maar 100 euro dan heb je Android 2.3.3 ( kun je heel veel app's mee downloaden zoals twitter enz.) en je kan er goed op internetten want hij heeft een snelle processor!!