Zijn er telefoonabbonementen van €10.00 per maand?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sim only?

Antwoorden (4)

Ja die heb je je kan bij voor beeld op ben.nl kijken
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Sorry ik bedoel ben.nl
Zie vorige antwoord: Simpel heeft al abonnementen vanaf 2,50 euro per maand!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt kijken bij hollands nieuwe, ik zelf heb een abbo van 7,50 en krijg 175 belminuten/smsjes. Ze hebben ook goedkope abbonementen met internet eventueel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij Hollandsnieuwe heb je ook een abo van € 9,00 en daar krijg je 275 minuten/sms'jes of MB voor. Het beltegoed is drie maanden geldig. Mocht je kiezen voor Hollandsnieuwe meld je dan aan via de volgende website http://actie.hollandsnieuwe.nl/index2.php?promoId=metro3. Dan hoef je geen aansluitkosten van € 10,00 te betalen.