Kan je een sms naar jezelf sturen (vanop je eigen gsm) met een ander nummer als afzender?

Ik zou graag in staat zijn om met mijn eigen gsm smsen naar mezelf te sturen zonder te zien dat ik die sms naar mezelf gestuurd heb. Sterker nog, ik zou de nummer willen aanpassen, in die zin dat het lijkt dat de sms die ik naar mezelf gestuurd heb, van een ander afzender komt. Kan dit? (Waarom ik dit wil doet niet terzaken)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
7.9K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
We kunnen zelf wel bedenken waarom je dat wil, hoor... En helaas, het kan niet.

Antwoorden (3)

Je eigen nummer opslaan onder een andere naam andere mogelijkheid is er niet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik neem het zo aan.
Maar leest de telefoon ook het verschil van het volgende;

+316...
06....

Met landcode herkent ie hem misschien niet?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het echt heel belangrijk voor je is; koop een prepaid, gooi er een tientje beltegoed op, dan kun je net doen alsof je een smsje van iemand anders hebt gekregen.