Met Samsung KIES! Dit is een programma dat je moet installeren op je PC/laptop. Heb je dit nog niet? Download het dan even op de website van Samsung!

Start KIES en sluit je USB kabel op je PC/laptop aan. Hij geeft vanzelf aan of er een update beschikbaar is. Volg hierna de stappen.

Tip: Maak eerst een back-up voor dat je de update gaan uitvoeren.

Succes!