Dat zou niet de bedoeling zijn...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nee je hebt dan alleen maar meer opslagruimte,
waarom denk je dat je mobiel langzamer zou kunnen worden?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja als je die hele 32 gb vol maakt en als die bestanden gaat laden duurt dat lang, maar je mobiel gebruikt het geheugen dat er in is ingebouwd om dingen als internet en apps te openen,
Je mobiel word dan niet langzamer. Alleen een herstart duurt dan langer. Dit komt omdat bij het opstarten de SD card geinitialiseerd word voor gebruik en alle mediabestanden gescand worden. Hoe meer bestanden, hoe langer de scan. Daarna zal een telefoon net zo snel werken als met bijv. een 8Gb kaart.