Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe verbind ik met het internet met een nokia c3-00?

Ik heb nu al een tijdje een nokia c3, ik kan perfect verbinden met het internet via wifi. Maar eens ik de GPRS (?) verbinding wil gebruiken zegt hij dat hij geen verbinding kan maken. En dat ik mijn instellingen moet aanpassen, echter weet ik niet wat ik moet aanpassen. Want ik heb nog nooit dit probleem gehad bij oudere gsm's en bij de instellingen van connectiviteit heb je niet zoveel keuzen van instellingen.

Ik heb de Belgische mobistar als provider en heb als eens geprobeerd via '#123#' internetinstellingen aan te passen maar dat werkte precies ook niet. Toch denk ik eerder dat ik het probleem moet zoeken bij mijn gsm en niet mobistar.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
809

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kunt handmatig je instellingen veranderen. Check mijn linkje hieronder voor een stappenplan. :p
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik weet niet of ik je er mee help meer als ik jou was zou ik even het in de hand leiding van je telefoon kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding