Ok...kan iemand mij vertellen waar ik op moet letten bij een mobiel internet abo?

Ik ga een smartphone aanschaffen, maar ik wil voornamelijk thuis gebruik maken van mijn eigen draadloze inet en/of WiFi. Maakt t aantal Mb in t abo dan eigenlijk nog wat uit? Aangezien ik verder eigenlijk weinig op inet zit? Heb ik dan uberhaupt inet in t abo nodig? Pfff....lastig!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

een nieuwe mobiel aanschaffen is ook een heel goede, (ik mag eind januari iets nieuws aanschaffen)

internet kan een grote kostenpost zijn op je mobiel. als je nu al denkt, ik wil het eigenlijk alleen gebruiken op plekken waar ook wifi is dan zou ik het niet doen. denk je dat je ook altijd toegang tot je mail wilt checken hebben of net die ene leuke winkel wilt opzoeken waar die zit, dan is internet toch een vereiste. dit soort kleine dingen kosten weinig mb. (is mij vertelt) voornamelijk het downloaden is veel. als ik bijlage van hotmail of films enzo.

als je internet er wel bij hebt vergeet dan niet dat je mobiel zodra hij binnen wifi bereik is daarop over gaat, zodat het niet van je mb afgaat.

zodra je besluit om geen internet aan te schaffen is het misschien handig om ergens een provider op te zoeken die goedkoop sms/ bel pakketen aanbied, maar ook internet, zodat als je achteraf toch internet wilt deze zo kan aanvragen.

ik zit een beetje met het zelfde, wil een smartphone waar je apps op kan zetten door middel van wifi. zelf internet op mijn mobiel vindt ik half onzin met de vele gratis wifi points.
dus ga op zoek naar de beste sms/bel actie + gratis smartphone die ook wifi toegang heeft. een vriendin van me heeft 1000 sms voor 5 of 10 euro. dit zou voor mij echt goed zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ik zou geen internet aanschaffen als je het toch niet gebruikt, das namelijk vrij duur. Let op het aantal smsjes/belminuten en let op voor acties: soms betaal he de eerste 6 maanden minder bijv.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou wel voor in ieder geval een kleine internetbundel gaan als je toch een smartphone gaat halen. Dan kun je ook whatsappen(vervanger van sms, alleen dan via internet, dus naast internetkosten gratis) en navigeren bijvoorbeeld.