Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik word steeds gebeld door een onbekend nummer... Wat is dit?

Ik word meerdere keren per week door een onbekend nummer gebeld en dan hoor ik niets, dan neemt opeens iemand anders de telefoon op die zegt dat ik hem heb gebeld en dan gooit die persoon op. Daarna hoor ik een rare pieptoon en word ik verbonden met een nieuwe persoon.

Toegevoegd na 13 minuten:
Ik word steeds door verschillende personen te woord gestaan in 1 gesprek, de tijd loopt gewoon door maar ik denk niet dat die mensen elkaar kenden.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
3.8K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (11)

Dat kan goed een telefonische stalker zijn of iemand die jou heel leuk vindt maar te verlegen is om met je te praten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Iemand die het nummer waarvandaan gebeld wordt verbergt via een instelling. De pieptoon is waarschijnlijk een fax.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is of een flauwe grap, of ze stelen geld van je. kijk als je prepaid hebt hoeveel je nog over hebt nadat ze je hebben gebeld, en als je abbonement hebt moet je kijken op de site van de provider en daar even inloggen of ie daar extra kosten voor heeft gemaakt. En als dat het geval is, gewoon niet meer opnemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het gewoon een grap is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan ook zijn dat ze net het verkeerde nummer hebben, dat 1 getal fout is, dat had ik, werd ik gebeld ,met kan je vanavond in de kookshop komen werken en ik zo van, volgens mij heb je de verkeerde en toen zei hij sorry, ik zal je meteen verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bel ge woon de politie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
molenaar
12 jaar geleden
Als 't door blij.ft gaan is dit denk ik zo wel een oplossing
mogelijk een telefonische enquete. Deze starten vaak via een computer. Je aanmelden bij het bel me niet register kan het verschil maken. Bij mij hielp het in ieder geval.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk maar uit er zijn criminelen aan de gang .
Zij bellen op je huistelefoon of je mobiel.
Leg gelijk neer want je wordt er ingeluisd.
Is al vanaf 2 november aan de gang.
Zou ook nog langer kunen zijn.
Heb gisteren via de e-mail waarschuwingen gekregen van vrienden.
Dus pas op!!
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Pas wel op.. Ze lkunnen er voor zorgen dat jouw geld weg kan gaan(misschien)

Ga als het te ver gaat naar de politie
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
het zou ook kunnen zijn (wat ik altijd heb); op de meeste samsung phones zit een functie waarbij je (ook al is ie vergrendeld, een knopje een aantal seconden in kunt drukken (wat dan in je broekzak gebeurt) het is dan zegmaar een nepgesprek, bijvoorbeel als je op een vergadering bent en zogenaamd even weg moet. Het nadeel hiervan is dat het dan gewoon als een onbekend nummer word aangegeven ;S
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik heb het op de vaste telefoon ook een paar keer gehad.
De telefoon gaat, je neemt op, je hoort niets, en ineens heb je iemand (onbekende) aan de lijn die zegt dat jij hem gebeld hebt.
is waarschijnlijk een foutje in de telfooncentrale-computer.
Maar ik ben dan ook altijd bang dat het mij geld kost.

die 088 nummers is sowieso ellende.
ze bellen jou, jij neemt op, krijgt in gesprek. Jij belt terug, en je noemt je naam, en dan zit je duur naar een computer te bellen.

Eén keer belde ik mijn moeder, en kreeg de kapper uit haar woonplaats. bleek dat zij tegelijk de kapper wilde bellen. hebben we om gelachen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding