mijn blackberry curve 8520 speelt geen muziek af er staat dan een fout wie kan mij helpen? ik heb de liedjes ook al opnieuw erop gezet dat help niet!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Ik kan geen mediabestanden openen
Probeer het volgende:
• Als u probeert een mediabestand te openen op uw BlackBerry®-toestel en het toestel is aangesloten op uw computer, maak dan uw
toestel los van de computer of schakel de massaopslagmodus uit.
• Als u probeert een mediabestand te openen op uw computer met behulp van de massaopslagmodus, controleer dan of u het
mediabeheerprogramma van BlackBerry® Desktop Manager hebt gesloten.
• Als u een mediabestand wilt openen op uw computer met behulp van het mediabeheerprogramma van BlackBerry Desktop Manager,
moet u eerst controleren of de massaopslagmodus op uw toestel is uitgeschakeld.
• Als u de mediabestanden op uw mediakaart hebt gecodeerd met een coderingssleutel die uw toestel heeft gegenereerd en een
gecodeerd mediabestand wilt openen met uw computer of met een ander apparaat dan het BlackBerry-toestel waarmee u het bestand
hebt gecodeerd, stopt u de mediakaart in het BlackBerry-toestel waarmee u het bestand hebt gecodeerd. Wijzig het veld
Coderingsmodus in de geheugenopties in Geen of Beveiligingswachtwoord.
groet