HELP!! Mijn iTunes herkent mijn iPhone niet, wat moet ik doen op het te verhelpen?

Ik heb net een nieuwe iPhone, dit is mijn eerste :3 ik heb een MacBook , Mac OS X Version 10.5.8 en ik heb alle nieuwe software geupdated , alles gedaan ik ben helemaal hopeloos :'C

Toegevoegd na 22 seconden:
* iPhone 4S

Toegevoegd na 12 uur:
Mijn Mac herkent ijn iPhone in iPhoto WTF?

Toegevoegd na 15 uur:
Nu laadt hij ook niet meer op :'C help!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja hij laadt op, en Ja ik zou misschien een Apple verslaving kunnen hebben met mijn iPhone MacBook iPad iPod iMac Apple Tv en MacBook Air, maar dat is niet het punt :$

Antwoorden (5)

vreemd hij zou het op 10.5 gewoon moeten doen
heb je itunes wel geupdate ? kijk desnoods nog eens bij mac update en update je itunes apart via de site ?
met eventueel quicktime
capthavoc
12 jaar geleden
heel vreemd
vraag het bij iFactors of een andere apple store of de winkel waar je je laptop kocht
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is je kabeltje niet kapot?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer eens de home en de knop rechtsboven in te drukken terwijl itunes aan staat, hij zou je iPhone moeten herkennen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dowload itunes opnieuw, werkt ook altijd met mn ipod touch.