samsung wave samsung apps fout 8001?

ik wilde eerst een app downloaden op mijn samsung wave ik kreeg toen de fout 8001. kan ik nu geen apps meer downloaden? wat betekent deze fout?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Beste Nickmei1988,

Er is mogelijk een fout opgetreden in de verwerking van jouw accountgegevens in de telefoon. Wij adviseren jou om Samsung Apps een update te geven.
Mocht dit niet mogelijk zijn of geen oplossing zijn om de foutmelding te verwijderen, adviseren wij jouw om het toestel bij een Samsung Premium Point langs te brengen voor een volledige reset.
Een Premium Point bij jouw in de buurt kun je opzoeken door de onderstaande link aan te klikken.

Groetjes,

Sammy
Samsung Webcare
www.samsungworld.nl