Internet basis blox aanvragen?

ik heb blyk.. ik heb al 1 maand internet basis blox gehad, en nu wil ik dat opnieuw doen.. heb wel genoeg tegoed maar als ik 'internet basis aan' sms naar 4000 krijg ik een smsje terug 'je kunt je nu niet meer aanmelden voor internet basis blox' hoe is dit te verhelpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Helaas denk ik het antwoord op deze vraag te weten, en heb ik hetzelfde probleem. Waarschijnlijk is Vodafone gestopt met het gebruiken van deze Blox en mag je hetzelfde bedrag gaan betalen voor 100 MB internet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat klopt inderdaad. ik heb contact opgenomen met vodafone.. en het is nu duurder. Bedankt!