Hoe verleng ik mijn whatsapp-acoount? ik heb inmiddels een paypal account aangemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is toevallig heb het net zelf gedaan. Open what app ga naar instellingen en dan naar account informatie. Als je die hebt geopend staat er de datum dat het afloopt. Daaronder staat nu verlengen. Als je die kiest ga je voor de optie betalen met paypal. Dan volg je daar de aanwijzingen en als alles goed is gegaan krijg je met ong 5 min een bericht Vin what app dat het verlengt is. Je hoeft dus GEEN geld op je paypal rekening te zetten.