Hoe kan ik een woord (van T9) uit mijn samsung star krijgen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar ben ik ook benieuwd naar.
Amadea
12 jaar geleden
Wat bedoel je dan eigenlijk? Als je kan SMSsen kan je toch woorden vormen? Ik heb geen idee wat T9 is, hoor.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
T9 is dat je het woord intypt inplaats dat je alle letters afzonderlijk invoert.

Antwoorden (3)

Ik denk niet dat dat kan... Succes ermee!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Probeer is bij berichten instellingen te kijken en daar moet ergens T9 instellingen staan, als dat daar niet staat dan ondersteunt je telefoon T9 niet, hoewel je in de toekomst nog de software van je telefoon kan updaten en dan wel kan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het woord wat je in T9 hebt ingevoerd komt nu telkens in beeld ómdat je het hebt ingevoerd. Probeer eens het woord wat je graag wilt in te voeren. Deze komt dan waarschijnlijk wel als eerste keuze.

Je hebt bijvoorbeeld 'deo' een keer toegevoegd, en het komt telkens tevoorschijn als je 'een' nodig hebt. Probeer dan 'een' in te voeren in het T9-woordenboek.

Bij mij lukte het. Succes!