Is 1 gb genoeg om een maand op je mobiel op internet te kunnen?

Hee mensen,
Ik wil snel een blackberry bold aanschaffen.
ik had bij simyo gezien dat een internet bundel + 50 sms/belminuten 12,94.- per maand was.
dit lijk mij goedkoop. maar heb je aan 1 gb genoeg?

en is simyo het goedkoops?

Danku! :D

Weet jij het antwoord?

/2500

Voor een bb is 1gb genoeg hoor, zeker voor alle socialmedia!

Jahoor, als je maar geen websites gaat bekijken met extreem veel afbeeldingen en filmpjes (zoals Youtube).

Ja dat is heel ruim genoeg. Let wel op: voor ping heb je BB internet nodig. Dat is wat anders dan die 1 GB van jou..

1 GB is meer dan genoeg,zolang je maar niet elke dag youtube luistert of music download. Dit kun je dan wel weer doen via je wifi als je thuis bent zodat het niet van je data bundel afgaat. Simyo ondersteunt Blackberry internet niet dus daar heb je niets aan.

E-mailen zonder bijlage (alleen tekst) 0,01 MB per e-mail Pingen 0,01 MB per ping Internetpagina of social network (geschikt voor mobiel) 0,05 MB per pagina/update E-mailen zonder bijlage (html) 0,15 MB per e-mail Gewone internetpagina bezoeken (zoals op de computer) 0,5 MB per pagina Foto-uploaden (naar social media of per email) 1 MB per foto Muziek streamen 2 MB per minuut YouTube kijken 2,5 MB per minuut App downloaden 5 MB per app asje :)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100