Is 1 gb genoeg om een maand op je mobiel op internet te kunnen?

Hee mensen,
Ik wil snel een blackberry bold aanschaffen.
ik had bij simyo gezien dat een internet bundel + 50 sms/belminuten 12,94.- per maand was.
dit lijk mij goedkoop. maar heb je aan 1 gb genoeg?

en is simyo het goedkoops?

______________________________________________

Danku! :D

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (5)

Voor een bb is 1gb genoeg hoor, zeker voor alle socialmedia!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jahoor, als je maar geen websites gaat bekijken met extreem veel afbeeldingen en filmpjes (zoals Youtube).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is heel ruim genoeg. Let wel op: voor ping heb je BB internet nodig. Dat is wat anders dan die 1 GB van jou..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1 GB is meer dan genoeg,zolang je maar niet elke dag youtube luistert of music download.
Dit kun je dan wel weer doen via je wifi als je thuis bent zodat het niet van je data bundel afgaat.
Simyo ondersteunt Blackberry internet niet dus daar heb je niets aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
E-mailen zonder bijlage (alleen tekst) 0,01 MB per e-mail

Pingen 0,01 MB per ping

Internetpagina of social network
(geschikt voor mobiel) 0,05 MB per pagina/update

E-mailen zonder bijlage (html) 0,15 MB per e-mail

Gewone internetpagina bezoeken
(zoals op de computer) 0,5 MB per pagina

Foto-uploaden
(naar social media of per email) 1 MB per foto

Muziek streamen 2 MB per minuut

YouTube kijken 2,5 MB per minuut

App downloaden 5 MB per app

asje :)