Wat kan je allemaal niet als je geen blackberry abonnement neemt?

Ik zoek een goede en makkelijke telefoon voor email en smsen, ik hoef niet te pingen maar wil wel een paar apps downloaden. Heb ik daar speciaal een BB abonnement voor nodig? of alleen internet zelf?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat kan je wel bedoel je?

Antwoorden (4)

Pingen en puch mail ontvangen. En ik dacht ook geen app's douwloaden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
alles van de blackberry service lukt dan niet. denk hierbij aan pingen en de blackberry messenger. via speciale service books is het wel mogelijk zonder BES pakket te internetten via de browser en apps te downloaden/gebruiken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je geen Blackberry internet neemt kan je beter ook geen Blackberry nemen. Zonder blackberry internet kun je niet pingen, msn-en, geen mail ontvangen en geen apps downloaden. Als je van plan bent om gewoon internet te nemen dan zie ik de reden niet waarom je dan geen BB internet zou nemen, deze vervangt het gewone internet en komt dus op hetzelfde neer alleen loopt hij dan via de server van Blackberry zodat je alles met je BB kunt doen. Dus kortom, of een Blackberry met BB internet, of een andere telefoon keuze.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt inderdaad geen e-mail ontvangen via 3G, wel via WiFi. Ook kan je geen gebruik maken van de BBM. Apps downloaden is een verhaal apart; je kunt zonder een BB-abonnement wel applicaties downloaden, maar dit kost wel geld. De applicaties zelf kosten geen geld, maar zodra je de Blackberry Appworld opent, wordt er datakosten (ook wel transactiekosten) in rekening gebracht (beltegoed).