Hoe zet je een ringtone op je iphone

Hoe maak je een nieuwe ringtone van bv een mp3 en hoe zet je die op je iPhone?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Daar moet je hem eerst voor jailbreaken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon via iTunes.

http://forum.iculture.nl/wiki/Handleidingen:Ringtones-maken-via-iTunes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jailbraken hoeft niet. Mp3 kan niet als ringtone, je Iphone leest alleen andere bestanden, met een 4 erin, ik weet niet meer precies hoe zo'n bestand geet. Als he een mp3 heb moet je die dus omzetten. Dat kan vrij simpel via je desktop. Het geheel is best een lastige klus, als je deze vraag googled krijg je een stappenplan. Ik weet, niet compleet n antwoord maar dat is te uitgebreid om hier neer te toetsen. Jailbraken is echter wel erg rigoreus...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hoeft je iPhone hier niet voor te jailbreaken. Er is een app voor, deze heet ringtone designer en kost volgens mij 0.79 cent, ook is er een gratis versie van waarmee je 3-4 ringtones kan maken