Hoe verwijder ik het beste alle gegevens in het geheugen van mijn Nokia N 95?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Ik neem aan dat je steeds die melding krijgt van onvoldoende geheugen voor bewerking..... Wat je het beste kunt doen is dan een back up maken van je telefoon en hem dan terug te zetten naar de fabrieksinstellingen, dan wist hij alle rotzooi die je geheugen in beslag neemt en zal hij het weer een tijd goed doen.
Ga daarna naar Menu > Tools > Instellingen > Algemeen > Fabrieksinstellingen of Menu > Instellingen > Telefoon > Telefoonbeheer. > Fabrieksinstellingen. Vergeet dus niet een bakcup te maken als je dingen wilt bewaren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou nee, ik wil hem verkopen, maar ik ga jou antwoord vanavond toepassen, alvast bedankt :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen dank :-)