Iemand Ervaring met nokia n97??

Ik wil binnenkort een nieuwe mobiel kopen.
De nokia n97 lijkt me wel wat.
Is er iemand die er ervaring mee heeft en plus en min punten ervan wilt noemen??
Bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik heb een N97 mini gehad. Binnen een half jaar wilde ik toch wat anders. Het was teleurstellend dat het toestel vrij snel al vrij traag werd. Met een paar agendapunten werd het al erg traag. Zonde om dus geen agenda te kunnen gebruiken.

Heb nu een blackberry Torch 9800, en ben daar meer dan tevreden over. Het enige wat ik heb moeten missen is de gratis navigatie app van Nokia. Deze was erg goed.
Maar goed, had hem voor nul euro kunnen krijgen bij een verlenging en heb er nog 100 euro voor terug gekregen.

Kortom een negatieve review van mij.

Zoek je een toestel, weet dan wat voor eisen je hebt en welke functionaliteiten je erop wilt hebben.
Voor mij was een toetsenbord een must, bluetooth, gps, wifi. Moest bepaalde apps kunnen draaien. Internet veel dus een groot scherm en touch. Email met meerdere accounts, enz, enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb hem gehad voor een half jaar en heb voor 1 1/2 jaar m'n abb afgekocht om een andere telefoon te kopen.. Nu een iPhone en de n97 verkocht via zonzoo om de schade te beperken.. Hij liep bij mij continu vast en internet traag en kon niet goed inzoomen.. Nog veel meerr dus totaal niet tevreden