Hoe kan ik verwijderde sms'jes terugvinden nadat ik ze verwijdert heb uit mijn iphone

Ik moet ze terug kunnen lezen ivm mijn toekomst die op het spel staat

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat een heerlijke dramatiek.
Ritsuka
12 jaar geleden
wat zou daar in staan dan?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
XD
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
lekker dramatisch
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ach jee, nu heb je geen toekomst meer?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou vraag ik me nog steeds af hoe een sms iemands toekomst op het spel kan zetten, klinkt of a) spannend b) gedramatiseerd of c) totaal opgeblazen broodje aap??? Kan ik het wel vragen maar geloof niet dat iemand het dan zo maar even zal vertellen aan een wildvreemde.
Beter kan ik maar niet zo nieuwsgierig zijn, maarja, dat gaat me niet goed af XD

Antwoorden (4)

Dat is helaas niet mogelijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ga na aan wie je het verwijderde SMS je hebt verzonden. Daarna ga je die persoon vragen of hij / zij het betreffende SMS je terug kan sturen ( forwarden ) .

Sommige personen bewaren alle SMS jes die hen ooit zijn toegezonden , dus miss heb je geluk ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas is diegene zijn phone kwijt
Kan niet, daarom verwijder je ze. Misschien dat T-Mobile ze nog bewaart heeft voor je, vragen of je toegang kan krijgen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan wel.al heb je daar wel wat voor nodig. Zie link.