Ja dit kan, daar heb je Media sync voor nodig
http://us.blackberry.com/apps-software/desktop/desktop_pc.jsp

Onderstaand artikel is van 2008 van de iphoneclub dus toen was het al mogelijk.

http://www.iphoneclub.nl/9073/blackberry-media-sync-synchroniseert-itunes-collectie-met-telefoon/

Ben je door je werkgever wel gedwongen om een BlackBerry te gebruiken (omdat die immers veel veiliger zijn) terwijl je in je hart toch meer een iPhone-type bent, dan is er nu in ieder geval een manier om je iTunes-muziek op het toestel te krijgen. BlackBerry Media Sync is zojuist aangekondigd. Bezitters van de huidige generatie BlackBerry krijgen daarmee de mogelijkheid om hun iTunes-bibliotheek geheel of gedeeltelijk te synchroniseren. Ook afspeellijsten (playlists) worden ondersteund.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee alleen producten van Apple.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, alleen Apple producten kunnen gesynchroniseerd worden met iTunes. Wel kun je gewoon liedjes van iTunes naar je mappen op je BlackBerry slepen, zodat ze op je BlackBerry staan.