wat is een goed mobieltje met grote letters waar ik ook mee kan smsen mijn ogen zijn slecht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de letters in een sms
of bedoel je de letters op de knoppen en
de knoppen zelf?

Antwoorden (5)

* Op de meeste mobieltjes kun je de lettergrootte aanpassen.

* Leesbril. Hang die aan een touwtje om je nek, heb je hem altijd bij de hand.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
paulus811
12 jaar geleden
de grootte van de knoppen kun je niet aanpassen en daar zit vaak het probleem
Emporia (een Oostenrijkste fabrikant) maakt erg goede en ook nog fraaie mobiele telefoons voor senioren en minder goed zienden.

Toegevoegd na 4 minuten:
hierbij de website van de fabrikant
paulus811
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
kijk eens op sites voor blinden en slechtzienden, daar zijn een aantal bedrijven die zulke telefoons verkopen oa freedom adl en worldwidevision
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
fysic is een merk dat alleen maar spullen maakt voor mensen die slechtziend zijn of slechthorend zijn. Er zijn verschillende elektronica winkels die dit verkopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De Kijkshop heeft er twee, met grote toetsen en grote letters op het scherm, simlock vrij en voor ca 50 euro. De winkel hier in het drom heeft ze staan dus je kunt zo ook bekijken en mocht de telefoon niet bevallen dan kun je heb binnen 16 dagen teruggeven

(U kunt binnen 16 dagen na ontvangst van uw bestelling gebruik maken van het herroepingsrecht/retourprocedure als u uw bestelde product(en) toch niet wenst te behouden. U kunt dan (een deel van) uw internetbestelling aan ons retourneren door uw bestelling in een van onze winkels terug te brengen of aan ons per post retour te sturen.)

Bron 1 Telefoons
Bron 2 Retour voorwaarden
Bron 3 Winkel in de buurt