Zit bij deze aanbieding een addertje onder het gras?

Een buurjongen vroeg me advies, maar zelf heb ik er ook niet zoveel verstand van, vandaar mijn vraag hier.

Hij zag deze aanbieding:
http://www.gsmtopdeal.nl/goedkoop-mobiel/lg-optimus-Black-belsms35-int.asp

Is deze prijs niet erg laag, vooral vanwege dat onbeperkt internet? Steeds meer aanbieders leggen het gebruik van internet via de mobiel aan banden, maar T Mobile hier dus niet. Is there a catch of ben ik te achterdochtig?

Toegevoegd na 27 minuten:
Ik ben wat wijzer geworden. Het lijkt gewoon een T Mobile site. Rechtsboven bij tarieven vind je meer informatie. Onbeperkt internet wil zeggen: 1 GB met een snelheid van 1 Mbps en daarna sterk afgeknepen tot 64 Kbps. Dus inderdaad onbeperkt maar niet heus.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
tik in bij google,gsmtopdeal betrouwbaar.
Daar vind je wel wat ik denk dat het betrouwbaar is ze zijn voortgekomen uit het vroegere ORANGE.

Antwoorden (1)

Hmm, bij dat soort dingen wordt ik inderdaad ook achterdochtig. Je zou er even heen kunnen bellen of er voorwaarden zijn o.i.d. Maar wat ik zo zie moet er niks aan de hand zijn. Hmm als ik dit had geweten had ik het zelf ook wel gedaan.
Alhoewel, het zijn wel weinig smsjes, misschien dat het daar aan ligt?