wat is mijn code voor wi-fi?

ik heb een BlackBerry zonder internet. Dan wil ik dus als ik thuis via wi-fi op mijn internet, maar dat lukt niet want ik weet mijn code niet. hoe kan ik daar achter komen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Die code staat op de modem en moet je meestal invoeren met hoofdletters
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Staat je op je modem. Als het er niet meer staat moet je even bellen naar je provider en je adres geven zodat hun hem kunnen opzoeken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
By my stond het op de doos :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of de code staat onder op je modem, of hij is tijdens de installatie veranderd en degene die hem geinstalleerd heeft zou de nieuwe code moeten weten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
En mocht je het op die manier niet lukken kun je altijd dit proberen!

Ik neem aan dat je een computer hebt die ook draadloos is verbonden? zo ja, dan zou je KeyView kunnen proberen een simpele tool die je in windows kan gebruiken om te zien welk wachtwoord je gebruikt voor welk netwerk.

Het programma instaleren en opstarten en de rest wijst zich vanzelf. Succes! :D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tik in je browser het ip-adres van je router in (meestal 192.168.1.1 of 192.168.2.1) . Als het goed is kom je in het menu van je router, en wordt er soms gevraagd om een wachtwoord. Als je dit nooit veranderd hebt, is het 9 van de 10 keer ''admin''(zowel username als password).
Ik weet niet welke router je hebt, dus ik kan niet precies vertellen waar je je wireless wachtwoord kan veranderen, Meestal het Tabje ''Network'' en dan ''wireless''. Daar zou het ergens moeten staan. Succes.