Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik kan geen contacten terugvinden die ik opsla bij SIM, help?

Ik heb een Samsung Galaxy Mini S5570. En als ik contacten wil opslaan sla ik deze op onder SIM, dus op de SIM-kaart. Zodat ik alleen de SIMkaart nodig heb om contacten te verplaatsen in andere telefoons en zodat ik niet constant alles NOG een keer iedereen moet toevoegen.
Maar vreemd genoeg als ik dus een iemand wil opslaan lukt dat niet, tenminste, ik kan deze personen niet terugvinden in mijn conactenlijst. Kan iemand me helpen??

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
819

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Beste KeesG,

Hoogstwaarschijnlijk staat er een instelling verkeerd ingesteld op jouw toestel. Wij adviseren jou om het volgende op de telefoon uit te voeren:.
Ga naar de contactenlijst en kies voor Opties. Vervolgens kies je voor "Meer" > "Weergaveopties".
Hier kun je aangeven van welke bron het toestel de contacten moet weergeven (SIM of Telefoon). Wanneer je hier aanvinkt dat je de SIM wilt gebruiken, zal het toestel alleen de contacten hiervan weergeven.

Groetjes,

Sammy
Samsung Webcare
Samsung Electronics Benelux B.V.
www.samsungworld.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het heeft gewerkt dankje!

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding