Wat is een goed en goedkope internet abonnement voor op je mobiel?

Ik zoek een goedkope internet abonnement.
Ik wil het liefst wel 2 uur per dag op whatsapp kunnen op m'n mobiel, ik weet niet hoeveel dat verbruikt..
Onbeperkt mag ook, volgensmij is dat alleen wel vrij duur.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

Hey..
Ik heb nog wel een goede site voor je. Ik heb er zelf ook mijn BB vandaan met onbeperkt internet. Ik betaal 15 euro voor het abonnement inclusief onbeperkt internet en 5 euro voor BB bundel. Maar je hebt natuurlijk nog veel meer telefoons op die site. Het is niet heel duur dus het is misschien de moeite waard.

Als je op de site zit dan moet je even in de tab links moet je even op de abonnementen inclusief internet drukken,
Ook hele goeie service op die site.

Succes ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jaa, die site is goed ik heb daarvan vandaag me HTC Wildfire S ontvangen. Ben super blij ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
thnx :)!