Hoe kom ik achter mijn telefoon nummer? Simkaar KPN!

Ik heb geen btg en ook geen doos waar het zou kunnen staan!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
24.1K
Amadea
12 jaar geleden
Ben jij dan wel de rechtmatige eigenaar van dat toestel?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jah tuurlijk ben ik rechtmatige eigenaar! (officieel me moeder dan )
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je wilt weten waarom ik de nr van mij moeder niet weet is omdat deze nummer nooit word gebruikt altijd zonder btg alleen had ik een nummer nodig voor op mijn cv om bereikbaar te zijn! ( Ik ben afgelopen week mijn telefoon verloren )

Het beste antwoord

*#100# intoetsen weet niet zeker of dit alleen voor vodafone is of ook knp, maar werkt dit niet dan: Bij andere providers kun je als je voicemail aanstaat *#61# gebruiken, dan krijg je het nummer van je voicemail-box, de laatste 10 cijfers van dat nummer is je eigen telefoonnummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

Bel iemand op, dan zie je het nummer in die telefoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Geen btg zoals ik al vermelde in mij vraag!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oeps je hebt geen beltegoed.
Dan naar de winkel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is dat de enige optie? want bij vodafone kun je *#100# toetsen dan zie je hem!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je moet ook maar net weten dat btg geen beltegoed betekend. Dus van mij een plus! Ik zou het ook niet geweten hebben.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankje Kriz, had ook even niet door dat btg, beltegoed betekend.
bel de klantenservice van je provider.. is gratis nummer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel het gratis nummer van kpn (Gratis nummer moet altijd beginnen met 0800 ) 0900 Kost geld, of 072 - 06

Hun kunnen dan in de computers kijken of jou doorverbinden naar een collega, Die vragen wat gegevens om te checken of ze de juiste persoon aan de lijn hebben en gelijk om te kijken wat jou nummer is,
Die zullen ze je dan geven ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bel een willekeurig 0800-nummer. Deze zijn gratis en vaak hebben de mensen wel beschikking over nummerweergave. netjes is het niet, maar nood breekt wet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1200 is gratis klantenservice KPN, anders *31# voor je telefoonnummer zetten en een ander mobiel bellen en gewoon niet op laten nemen, kost je ook niks dan ;) Andere manier is om in te loggen met je simkaart op KPN website, dan kun je je nummer ook opvragen ;) succes!