Is een BlackBerry iets wat de komende jaren nog "in" blijft?

Bijna iedereen heeft tegenwoordig een BlackBerry en ik wil er nu eigenlijk ook zelf eentje gaan halen. Maar is dit nu nog de moeite waard? Niet dat er over een maand ofzo iets anders is en dat niemand meer zijn BB gebruikt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (6)

Dat begrijp ik nou totaal niet, welke telefoon -in- is dat de meeste mensen die dan maar gaan halen

ik altijd maar denken dat jeugd? zich altijd graag mag onderscheiden onderling, gaat een beetje lekker dan als 80% van jullie groepje een Blackberry heeft

En dan nog discussieren onderling dat mijn Blackberry beter of mooier is lol

Wat ik eigenlijk wil zeggen is:
Waarom zoek je nou niet voor jezelf uit wat jij wilt, kunt en verwacht van een telefoon en ga op jacht naar eentje die het dichtst bij je wensen in de buurt komt, in plaats van een beetje met de massa meelopen???

Toegevoegd na 2 minuten:
Als antwoord op je vraag trouwens, ook niet onbelangrijk, lijkt het me dat dat maar moeilijk te voorspellen blijft...

maar denk persoonlijk dat het net als de IPhone wel een blijvertje is

Toegevoegd na 32 minuten:
Zelf heb ik de Nokia N8, puur en hoofdzakelijk voor de 12 megapixel camera, wat anderen van mijn toestel denken zal me eigenlijk aan mijn r**t roesten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zou dat echt een doorslaggevende factor kunnen zijn? ik ken niemand met BB, en toen ik dat ding in handen had in de phone house, vond die knoppen veel te klein, (is wel een tijdje terug, dat wel) en hoorde dat de camera's niet veel soeps zouden zijn? nou, voor mij geen BB, dan maar geen ping
Te overtrokken het is puur het merk wat het populair maakt maar tot heden staat de iphone nog steeds op nummer 1 onder de jongeren. Naar mijn weten is de blackberry totaal geen hype onder jongeren, maar het is een toestel voor met name de zakelijke markt.
Maar verwacht wel dat in de toekomst de android phones de markt zullen veroveren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nou ,dat weet je eigenlijk niet, elke dag is weer iets nieuws in.

Ik zou niet voor een blackberry gaan. Ze zijn mooi en snel. Maar ze kunnen erg weinig. De camera is niks, het schermpje is belachelijk klein, maar het toetsenbordje is erg handig. Als je het geld hebt zou ik dus voor een goede smartphone van tegenwoordig gaan met 4g en een 8mp camera. Maar wil je gratis smsen met je vrienden die er ook een hebben, dan raad ik je toch wel een aan. De curve is mooi en lekker klein, de bold is snel en goed in gebruik. Denk anders nog even na over je keuze.

Maar Ik denk wel dat de Blackberry nog wel in blijft. Hij blijft razendsnel met nieuwe apparaten op de markt komen en ze hebben goedkope abonnementen. Maar eigenlijk nemen de meeste hem voor de ping.

Kijk hier maar even voor een betere keuze, en die blackberries doen het nog wel over drie jaar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bb is op zijn retour. ik zou voor een android phone gaan, liefst een nexus 2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dat denk ik niet, Want alle providers gaan geld vragen, ook voor pingen dus,

En internet word met 60% Duurder,
Voorheen was dit een grote roddel, Maar rtl4 sbs6 etc hebben het er over;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zeker is apple blijft nog een tijdje in de race BB denk ik niet want de torch was niet ''erg'' gewild en nu maken ze bijvoorbeeld de BB 9900 ook met touchscreen en dat past niet bij een blackberry vind ''de jeugd''