Waarom doet mijn 3G het niet meer? Op mijn Iphone.. En prkvider is. T-mobile.?

Vanaf vandaag doet mijn 3G het niet meer...ik zet hem aan maaar zie links boven geen 3G staan.. Iemand die mij miss kan helpen? Thnx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (5)

Zet je mobiel eens uit en dan weer aan, dat kan nog weleens helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan er ook aan liggen dat je even in een gebied zit dat geen 3G ondersteund... Niet overal biedt je provider 3G verbinding aan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Miss Aan de rand van het land
Heb k ook wel eens even uit zetten en dan meestal klaar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord.. Je netwerkinstellingen herstellen. Als het goed is werkt het dan weer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als dat allemaal niet werkt, kan het zijn dat he 3g-antenne kapot us. Kan gebeuren als hij een grote schok oploopt. Heeft een vriend van mij ook gehad en die moest hem opsturen ter reparatie