Ebuddy ID is toch hetzelfde als je msn naam?

Als ik op mijn mobiel op de ebuddy app ga vraagt hij om een ebuddy ID adres, dan vul ik mijn mail adres (msn) in en dan zegt hij dat het niet goed is.. en vraagt hij mij om een ebuddy id aan te maken... maar ik wil al mijn contactpersonen van msn houden!! hoe doe ik dit!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

ebuddy ID is wat anders, met een ebuddy id kun je meerdere accounts tegelijk beheren zoals Facebook en Hyves chat. Dus eerst een ebuddy id maken en dan msn toevoegen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!