Waarom krijg ik deze rare push-notificaties op mijn iPhone?

Ik krijg van NUsport altijd notificaties als Ajax scoort maar vaak komen deze te laat of zelf niet aan. Ook heb ik vaak dat ze (twee tot vier)dubbel aankomen. Zo kreeg ik vanochtend een bericht dat Sulejmani had gescoord.. terwijl van der Wiel de laatste goal heeft gemaakt.. Hoe kan dit?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Foutje van nu.nl
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, doutje van nusport.
Maar het kan ook zo zijn dat je internet ineens wegvalt precies op het moment dat iemand scoort, en als je internet het dan ineens weer doet krijg je het berichtje dus ietsje later binnen. Maar persoonlijk denk ik dat het gewoon een foutje van nusport is ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Doutje = foutje xd