Met welke app op de IPhone 4 kan je muziek downloaden??

Toegevoegd na 51 minuten:
dat gratis te downloaden is

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Antwoorden (5)

Met de app iTunes, veel keuze en soms speciale nummers die alleen daar te vinden zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
met spotify
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Top (100) music. Maar inderdaad is iTunes de meest voor de hand liggende.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je echt gratis downloaden zou ik spotify nemen alleen je moet per maand een klein bedrag betalen maar kan dus elke maand onbeperkt muziek downloaden kijk snel op de site
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Met Itunes