kan een 'blackberry' van dealextreme hetzelfde als een echte blackberry?

ik wil graag een 'blackberry' bestellen op dealextreme, ik weet natuurlijk wel dat deze niet echt zijn, maar dat is het probleem niet. ik vraag me af of je met deze telefoon ook gewoon kunt pingen, whatsappen en dergelijken, iemand ervaring?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet doen, is allemaal goedkope rotzooi die na een week in 7 stukken ligt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.dealextreme.com/p/9630-2-2-lcd-tri-sim-tri-network-standby-quadband-gsm-tv-cell-phone-w-fm-black-70639

Het beste antwoord

Het enige dat overeen komt is de buitenkant en dat je er mee kunt bellen en sms'en.Verder kun je er niets mee wat de Blackberry wel kan. Dit is gewoon goedkope rotzooi die mee lift op de populariteit van een Blackberry en zo dus met het jasje van een Blackberry hun zakken kunnen vullen met troep. Niet kopen dus want je kan er niets mee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Als je een toestel wilt wat kan, wat een Blackberry kan, moet je een Blackberry kopen.

Je geeft zelf al aan een 'blackberry'! Dit soort toestellen hebben vaak geen gangbare OS. Soms kan je het geluk hebben dat je een android versie tegenkomt, en dan zou je er eventueel mee kunnen whatsappen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ping kan alleen op Blackberry OS en dat heeft deze niet, heeft geen wifi of 3G, whatsapp kan je er ook niet op krijgen en volgens de review op de site is hij niet goed om te internetten en erg traag.